WAT KAN, EN HOE WERKT HET BEWONERS PLATFORM

NOG VRAGEN… NEEM DAN CONTACT OP MET ONZE KLANTENSERVICE

VIA DIT PORTAL HEEFT U :

– Inzage in uw persoonlijke gegevens.

– Inzage in uw dagelijkse meterstanden/verbruik verwarming.

– Inzage in alle opgelegde facturen, uw betalingen en openstaande saldo.

– Mogelijkheid tot directe online betaling van uw voorschotfacturen / eindafrekening

GEGEVENS :

Hier kunt u uw actuele bij ons bekende persoonlijke gegevens terugvinden.

ACCOUNT :

Via uw accountgegevens kunt u uw e-mail adres en/of uw wachtwoord wijzigen. Dit wordt dan automatisch aangepast in onze administratie.

FINANCIEEL :

Vanaf heden maken wij voor (de verzending van onze facturen) en ons debiteurenbeheer gebruik van Payt, het grootste debiteurenbeheerplatform van Nederland. Indien u betaalt per acceptgiro of brieffactuur dan zult u voortaan deze enkel per e-mail ontvangen.

In de e-mail zult u behalve de factuur ook een iDEAL-link aantreffen. Daarmee maken wij het verrichten van betalingen voor u als klant gemakkelijker. Daarnaast zult u in het geval dat de betalingstermijn van een factuur onverhoopt overschreden wordt (of een geïncasseerd bedrag gestorneerd wordt) daar automatisch een herinnering over ontvangen.

Via de functie financieel komt u in uw persoonlijk financieel overzicht. U kunt hier o.a. uw actueel maandelijks voorschotbedrag, uw bankrekeningnummer en uw debiteurnummer terugvinden.

Als u op de link “checkinvoices.com ” klikt dan komt u in uw persoonlijke financiële omgeving. Hier vindt u dan een overzicht van enkel de nog openstaande facturen. Door op de facturen te klikken kunt u de betaling(en) gaan uitvoeren.

Onder “tijdlijn” heeft u de mogelijkheid een bericht te versturen aan Onergy. Hier kunt u bv. aangeven om de brieffacturen ook per post te blijven ontvangen. Hiervoor betaalt u dan wel administratiekosten. Ook kunt u hier bv. vragen om uw maandelijks voorschotbedrag aan te passen.

Rechts onder “Payt meldingen” kunt u een overzicht vinden van alle opgelegde facturen en de status hiervan. Door op een status te klikken komt u direct bij de betreffende factuur uit.

VERWARMING:  

Via deze functie komt u in uw persoonlijk meterstandenoverzicht. De meterstand van uw warmtemeter wordt elke dag op afstand uitgelezen. U ziet linksboven bij meters uw meternummer en de laatst uitgelezen meterstand. In de grafiek rechts kunt u het verloop zien van de meterstand gedurende het stookseizoen.Onderaan wordt  uw warmte verbruik per maand grafisch weergegeven.

OM HET BEWONERS PORTAL TE KUNNEN BEZOEKEN:  

Dient u over een door ons verstrekte inlog naam en code te beschikken.

ZIJN ER NOG ONDUIDELIJKHEDEN OMTRENT DE WERKING 

gebruik dan onderstaand bewonersplatform / mailformulier om uw vragen te stellen wij zullen hier dan zo spoedig mogelijk op reageren.

STEL HIER UW VRAAG

ONZE DESKUNDIGE KLANTENSERVICE HELPT U GRAAG VERDER

© Copyright 2021 - ONERGY Powered by VWV group