Automatisch op afstand alle meterstanden uitlezen

Een foutloze energieboekhouding begint met betrouwbare meting

Onergy leest de meterstanden van je bewoners op afstand uit. Als beheerder kun je het verbruik van alle adressen dagelijks inzien op het online platform. De overzichten zijn zeer gebruiksvriendelijk en laten zowel de actuele als historische meterstanden zien. De bewoners loggen zelf in via hun eigen persoonlijke account. Zo hebben ze perfect inzicht in hun eigen energieverbruik.

Onergy kan elke ‘slimme’-meter uitlezen: van warmte, water, koude, gas, elektra, …
Het platform biedt diverse functionaliteiten. Zo is het systeem modulair uit te breiden met:

• onbeperkt aantal meetpunten per woning

• rookmelderbewaking

• luchtvochtigheidsmetingen

• temperatuurmetingen

Ook API-koppelingen met andere datasystemen zijn mogelijk.

Geen omkijken meer naar de facturering

Alles in ervaren handen

Zorg voor een helder totaaloverzicht en laat Onergy ook de facturering verzorgen.
Jij en de bewoners hebben zo online inzicht in alle facturen en de status van de betalingen.

Alle voordelen bij elkaar:

• De facturen kunnen opgemaakt worden in de huisstijl van je organisatie, voor een eenduidige communicatie naar de bewoners.

• Niet alleen jaarafrekeningen, maar ook maandafrekeningen zijn mogelijk.

• Specialisatie van collectieve cv-systemen, wijkverwarming, duurzame energieprojecten (wko-projecten).

Er zijn diverse tarievenstructuren en verdeelsleutels mogelijk.

• De facturen zijn gebaseerd op het werkelijke verbruik en gecontroleerd door onze deskundige energieboekhouders.

• Bij vragen staan de energieboekhouders je graag te woord.

Deskundig en betrouwbaar | de energieboekhouders

Betalingsgemak en opvolging geregeld

Gemakkelijk betalen voor bewoners en automatisch debiteurenbeheer

De betalingen kunnen de bewoners online voldoen via iDeal of Paypal. Natuurlijk is ook automatische incasso, acceptgiro of brieffactuur mogelijk.

Geautomatiseerd, maar sociaal debiteurenbeheer

Zijn er achterstallige betalingen? Dan volgen automatische herinneringen en incasso wanneer dat nodig is. Het proces van eerste factuur tot aanmaning is volledig geautomatiseerd. Dit zorgt voor gestructureerd debiteurenbeheer en beter betaalgedrag. Daarnaast blijven we op een sociale manier in dialoog met de bewoner.

Onergy levert heldere managementrapportages over het debiteurenproces,
zodat je organisatie altijd volledig op de hoogte is.

Deskundige klantenservice en support

Wij helpen je graag verder.

Kies je er voor om ook de klantenservice bij Onergy weg te leggen? Dan kunnen de bewoners bij ons terecht met al hun vragen over hun energieboekhouding. Hierdoor heb jij alle aandacht voor de kernzaken, zoals het comfort en woonplezier van jouw cliënten.

De medewerkers van onze klantenservice zijn onze eigen energieboekhouders. Ze zijn allemaal gespecialiseerd in het vak en hebben beslissingsbevoegdheid. Ze helpen de bewoners graag bij vragen. Hun rustige, klantgerichte manier van werken zorgt voor een prettige communicatie met de bewoners. Complexere vragen verdwijnen nooit op een stapel, maar krijgen altijd een goede follow-up.

Natuurlijk staan ze ook klaar voor jou en je organisatie als je nog vragen hebt.

CONTACT ONS | WIJ HELPEN JE GRAAG VERDER

DIRECT CONTACT

Heb je een vraag over onze services?
Of wil je een vrijblijvend gesprek over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact met ons op!

Bel: +31 (0) 182 640 775

JA BEL MIJ !

© Copyright 2021 - ONERGY Powered by VWV group